Fem i topp.. "Det suger" lista..och lite till..

1. Snacka om heltrista mallar till bloggen.. *suger*
2. Det är lördag, jag jobbar.. *suger*
3. Sommaren är på väg.. *suger*
4. Herpes.. *suger*
5. Vara ett roadkill... *suger*

Så vad ska denna blogg handla om då? Tänkte bara blogga om skattesmitning, rot-avdrag och hålla en kurs i avskrivningar, bokslut och allt kul man kan ha med det..

Mohahaha, det blir nog om mina funderingar om det verkligen är riktiga ishavsräkor i räksalladen som finns i korvkiosken i centrum där jag bor.
Eller om det stämmer att om man sitter för nära tv:n så blir man närsynt, eller om man skelar med ögonen (med flit)  så kan ögonen fastna så..
Eller om att chihuahua (Tell me, hur stavas chihuahua i plural??) är hundar eller nått annat jävla skräp..
Typ nått sånt kanske..

Kommentarer
Postat av: Absolut Miffo

Fan va ballt att man kan skriva kommentarer i sin egen blogg. Undra hur många det är som gör det. Hm.. Jag menar att kommentera sig själv för att framställa sig i bättre dager..

2009-04-25 @ 12:45:46
Postat av: fluffungen

Det är nog vanligare än man tror. Folk som kommenterar sina egna bloggar och ljuger om antalet besökare... Patetiskt...

2009-04-26 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0