Musslan?? *Kräkas*

Så var det ju det här med vad man väljer att kalla kvinnans könsorgan.. (Hatar ordet kön med) *ryser* Det finns ju en hel del utbud, det ena värre än det andra. Och vissa ska bara användas i vissa situationer.

1. Slida/vagina använder man typ hos läkare. Inte som ett hett sexsnack i sängen. "-Älskling, kan du gå ner på mig och slicka min slida/vagina" *kväljningar*

2. "Jag bet henne i skäggbiffen" What?? Vad fan är det för jävla ord? SKÄGGBIFF?? Får en ganska otrevlig bild framför mig när jag ser/hör ordet skäggbiff. Tänker förmedla den här och nu. En svarthårig blöt slemmig armhåla.. *hämta spyhink NU*

3. Snippa eller typ mussla. Det är helt okej ord när man har barn omkring sig men när vuxna använder det ordet på sig själva..Fy fan, skottpengar säger jag bara! -"Älskling, jag är redo för ett ordentligt samlag i snippan/musslan" *utvecklar åderbråck i hjärnan*

4. Framstjärt.. I rest my case.. FRAMSTJÄRT?? FRAMSTJÄRT?? Finns det  en bakstjärt också? Det finns väl bara för helvete en enda röv? "Pappa stoppar in penis i mammas framstjärt och då blir det småpuppor" Gaaaaaaaaaaaaah! *skriker och sliter mitt hår*

I sängen använder man ord som fitta, kuk, knulla, slyna..  PUNKT!


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0