6 x turisters klagan..

Charterarrangören Thomas Cook har gjort en sammanställning över de mest udda klagomålen från turister. Några smakprov:
1. Stranden är för sandig.
2. Ingen talade om för oss att det skulle vara fisk i havet. Barnen blev vettskrämda.
3. Jag blev biten av en mygga, ingen har talat om för mig att de kan bitas.
4. Vi var tvungna att köa ute i solen utan luftkonditionering.
5. Det är slött av skoförsäljare att stänga på eftermiddagarna. Jag behövde ofta köpa grejor under siestan. Det här borde förbjudas.
6. På min semester i Goa i Indien blev jag äcklad över att nästan varje restaurang serverade mat med curry. Jag tycker inte om kryddstark mat alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0