Bla, bla, bla..

Idag har jobbat, retat mig på människor och i princip bara velat stoppat upp en pet-flaska röven på de mest otrevliga. Kommer att känns helt puckat att börja jobba andra arbetstider nu i veckan. Har ju vant mig att börja tidigt och nu ska jag börja sent. Ja, ja OB-tillägget blir ju desto mer. *tänker positivt*  
Söndagkvällen blev bra i alla fall. Thai-mat och en hundpromenad i Vinterviken. Den som inte varit och gått där missar ett skit-fint ställe.

Det har det blivit lite väl mycket god mat, godis och kanske lite för lite motion den senaste veckan. Så skärpning på det planet annars blir det inget resultat 4 september, då nästa vägning ska ske. Och jag vill ju gärna fixa "Seven-Eleven"-uppdraget. (Ungefär som om jag skulle våga det men drömma om blåställ kan man ju alltid, ofta och jämt..:-)) *dreglar*
Nej, nu ska jag ta och sy i dom där förbannade knapparna i min tröja som jag skulle ha gjort för typ fem år sen.

Knulla en bäver på tvären..

Adios..

P.S
Den kille som kollar på "Trollkarlens hemligheter", tror ni han verkligen är intresserad av tricken eller av de kvinnliga assistenterna? Jag tror jag vet svaret.. Ungefär som: -"Jag läser porrtidningar för artiklarnas skull" Yea Right! ;-)
D:S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0