Det är inte..

..varje dag man vaknar och har fått ett sms där det står:  -"Jag har drömt snuskiga drömmar om dig i natt. Ordentligt snuskiga också". Ganska trevligt faktiskt. ;) Snuskiga och kinky saker överlag är pretty trevligt faktiskt.

Själv stöp jag i säng runt halv tre-tiden, somna som en liten spädgris på valium. Drömde inget snusk alls. Väcktes dock brutalt upp när hunden galopperade in som en jävla noshörningsflock vid kvart i sju. Och sen skulle han ha uppvisning av alla hans leksaker. En hantel på typ 2 kg släpptes brutalt ner en centimeter från huvudet, pipleksaken slängdes runt som om den var en vante och sen det slutgiltiga: Att ligga på rygg med alla tassar i vädret och göra olika sjuka ljud. Och sen bara tvärsomna in under täcket. "Elvis has left the building".

Faan, vad jag älskar såna här dagar, det regnar, jag är ledig och man behöver inte göra ett skit. Kollar lite på TV, surfar runt lite, pratar lite i telefon, ligger på soffan med filt och dricker te. Och så börjar jag sent i morgon så jag behöver inte ställa något larm i kväll för att masa mig upp i ottan. Lööövley! :)

Adios..






Kommentarer
Postat av: Tax-öron

I miss the dog.. And you

2009-08-26 @ 14:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0