Det här ska jag göra när jag blir pensionär..

1. Börja röka igen och då ska det både vara vanliga cigg och andra lite starkare saker.
2. Börja snatta helt obetydliga saker.
3. Gå med tight linne, lågt skurna jeans så min Gary Glitter-string syns.
4. Dricka varje kväll.
5. Hämta upp alla mina lika fräsiga vänner i min kåtbil.
6. Slå ner folk som cyklar på trottoaren.
7. Om/när jag kommer in på hem ska jag reservera de närliggande rummen till mina närmsta vänner.
8. Ta och resa till nått ställe där yngre män tänder på skrynkliga kärringar.
9. Raka bort mina ögonbryn och rita dit dom i stället med svart whiteboard-penna.
10. Trimma min rullator och fixa extra breda däck på den, som bilarna i monster-truck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0