En dag med sol och bad..:-)

Har haft en helschysst dag med sol, bad och trevligt sällskap! Tackar, tackar.. Och i morgon är det jobb igen, fattar inte varför tiden går så satans fort när man är ledig. Det är ju helt sjukt. Men har överlag haft en jävligt bra ledighet, igår kunde jag ju vara lite mindre bakis men ja, ja, shit happends. Jag hade ju kul dagen innan annars hade det varit värre. Kul och vakna bakis och så har man haft det skit-trist. Det har hänt i mina dagar också i och för sig. :-) Så nu ska jag bara njuta av resten av söndagen med att göra peelingkräm, skrubbning, rakning, inpackning och äta en sen middag. Tack återigen för en mysig dag.
Smisk & pisk..:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0