God Mööörning..

Kul att vakna såhär tidigt på sin lediga dag, vakna kvart i sju. Trodde jag skulle sova länge eftersom jag inte har nån hund att behöva gå ut med. Men fel hade jag..

Till M vill jag säga GRATTIS PÅ 35-ÅRSDAGEN! Eftersom du inte kan vara med i kväll så får vi ta den där kryssningen, utekvällen eller vad det nu vi ska göra en annan gång. Kommer att sakna dig i kväll. Och du får ju höra av dig under helgen så jag vet att du lever mellan alla aktiviteter i sängen. (Kondom, kondom, kondom, kondom, kondom, glöm inte det är du snäll..:-)) Och sen är det fika som gäller så du får berätta ALLA detaljer. :P Jag lär ringa dig i kväll, var så säker..Puss på dig!

Nej, nu hägrar frukost, raka benen, en promenad *duktig*, göra picknickmat, handla lite på bolaget, vägning och sen möta resten av gänget och korka upp om några timmar! Yihooo..:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0