Ha ha..

..jag gjorde det. Sprang midnattsloppet alltså.. Jisses, idag kan jag inte gå alls och har riktigt ont i hela kroppen men jävlar vad glad jag är som fixade det. Det var ju knappast så att jag vann men jag sprang (och gick) i alla fall! (Och kom typ sist..:-))

Tack H för blommorna, de typ 10 shotsen med "Salmiak", den brända korven (du gjorde ditt bästa :-)) och att du sparade en kräfta till mig. Och tack för att du inhyste en sjukt trött, slut, ömmande, full och lycklig mongo-löpare hos dig. Lovar att återgälda det, mina sängar och soffor står till förfogande anytime! Tack för frukosten och skjutsen hem.

Och tack R för en schysst eftermiddag efter jobbet med picknick på Sveavägen och en titt på "Stockholm Cruising". Balla bilar och kanske inte fullt så balla raggare eller? ;-) Du fick ju napp i alla fall..*vissel* Det gör vi om nästa år. Och då lovar jag att kröka skallen av mig med dig!

Idag har jag har ett par andra äventyr som väntar om jag nu kan fullfölja dom. Jag menar, den här ömmande kroppen är inte att leka med.. Känns som om man har varit med typ i en boxningsmatch precis över hela kroppen, till och med fingrarna ömmar. Men det var värt det så in i helvete! :D

Kommentarer
Postat av: Harleyrider

Sluta skyll din ömmande kropp på midnattsloppet gumman. ;-)

2009-08-16 @ 10:48:34
Postat av: Anonym

Grattis, bra kämpat Hittade tillbaka till din brutalt roliga blogg igen

2009-08-17 @ 18:43:42
Postat av: Anonym

Spank jo, bejb! :)

2009-08-17 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0