Kloklippning, IKEA-katalog och lite filosofi..

Så jävla sjukt skoj att vakna såhär tidigt.. Inte. Vaknade vid halv fyratiden av att jag fick fyra sylvassa tassar ingrävda i ryggen. Efter lite letande efter klotången, jagandes av en ovillig hund, rykte klorna. Yes! Och kylen är en halv falukorv fattigare. Och sen kunde jag inte somna om. *visar fingret*

Så nu har jag läst klart en bok och tänkte ge mig i kast med IKEA-katalogen som låg framför mig på hallgolvet när jag kom hem igår. Me love kataloger på hallgolvet, det är som julafton varje gång även fast jag sällan köper nått från dom. Men det kan fördriva tiden lite när man har det lite tråkigt. *filosoferar*

Står också i valet eller kvalet om jag ska tvinga ut Mr Mongo på en jävligt tidig morgonpromenad för att sen koka lite te och krypa ner under täcket igen och sova fram till typ kl ett.. *prisar ledigheten idag* 

"Med fullt hjärta går man inte ifrån någon" 

Adios..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0