Raaaap..

Jag är skitmätt.

Åkte hemifrån utan min plånbok så kunde inte handla mat och äta på jobbet. Hureka, vilken schysst kväll. (Skulle inte hinna hem på rasten heller.) :(

Sen när jag gräver runt i handväskan så är ju faktiskt plånboken där, så när jag slutade kvart över ett så var det att köra 300 km/tim till närmaste McDonalds. :) Hade inte ätit sen kl 12 på dagen. Länge sen jag var SÅ hungrig och tyvärr blev det ju att man köpte för mycket mat som man bara var "tvungen" att dra i sig.

Ja, ja skitsamma, nästa måltid kommer att bli bättre. :)

Jaha, vad har ni små tvära stycken gjort i kväll då? Och vad är ni för töntar som sover nu? För fan, jag är ju här..VAKNA!

Nej, nu ska jag ta och stoppa biljardbollar i en strumpa och sen sätta mig bakom en buske iförd krokodildräkt och invänta nån läckerbit i blåställ, dra strumpan i huvdet på honom och sen släpa hem han.... *nekrofil light - knullar medvetslösa*


Med lååååånga ögonfransar..*blinkeliblink*


Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0