Så kul..

..att gå upp så tidigt när man sovit som en kratta. Vaknat upp typ med hjärtinfarktkänsla och trott jag har försovit mig flera gånger under natten. Det börjar bli mörkt på morgonen vid den här tiden och jag vill verkligen inte behöva gå upp en hel timme tidigare för att gå ut med hunden i slutet av veckan. *fasar* När jag kommer till jobbet ska jag brygga mig den största koppen kaffe som världen nånsin skådat för att kunna klara mig igenom denna dag. Positivt dock är att jag slutar ubertidigt idag, så jag har lite att se fram emot. Så ni som jobbar längre än till kl halv ett idag...Ha ha! :-)

Ha en bra dag och tänk på att du har 86 400 sekunder att sätta sprätt på idag! :-)

Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0