Saker jag har lite svårt att förstå tidigt på morgonen..

1. Scat, varför tycker man om det? Vare sig man är mottagare eller den som utför.
2. Varför köper jag träningskort varje höst och sen i alla fall inte utnyttjar det?
3. Varför finns det inte mjölkpaket på 5 deciliter? Det finns ju på en liter och tre deciliter.
4. Att balett eller opera kan tilltala någon överhuvudtaget?
5. Varför jag är rädd för hästar?
6. Suduku, är det djävulens påfund eller? Jag fattar det inte bara.
7. Varför nyckelpigan kallas för "Gullhöna" ibland?
8. Varför flodhästar har så små öron till dess stora kropp?
9.  Varför vissa människor blir mer puckade än andra?
10. Varför smaksätter man bubbelvatten? Det är ju skitvidrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0