Skjut mig..

Fan, kan nån ta och bara skjuta mig? Det har varit ryggläge hela dagen och jag har bara kunnat legat just på rygg, att ligga på sidan har varit helt uteslutet. Att blanda vitt vin, öl, rött vin och rosévin kanske inte var det bästa jag har gjort i mitt liv. Mobilen har ringt ett antal gånger men det har varit uteslutet att kunna gå upp och svara. Nu kan jag sitta upp och har fått i mig en halv macka men det är typ vad jag pallar med. Känns som om det är ryggläge på soffan igen som gäller. Jaha, vad har man lärt sig av detta då? Inget, just bara att man kommer att göra om det. Igen, igen, igen och återigen. :-)

Och så har jag en annan fråga: -Vad fan står det en stor jordig planta i min hall för? Var kommer den i från??

Och till min medbrottsling som hångla loss järnet igår med flera olika killar: (många år yngre dessutom *visslar*)
 -När gör vi om det? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0