Skriver lite skit bara..

I mitt horoskop stod det att jag skulle få en uppenbarelse och se saker i sitt rätta ljus idag.. Hallå, jag väntar fortfarande.. Tror att de ljög, de som totade ihop mitt "dagens horoskop". :) 

Ni som inte ser Jamie Oliver´s "Hemma hos Jamie" (Kanal fem kl 18.30 må-tors) missar sjukt mycket bra matlagning. Konstigt nog så kan jag nosa upp matlagningsprogram som en liten tryffel-gris när jag håller på att gå ner i vikt. Det slår aldrig fel. I helgen som var hittade jag ett program som visa olika kockars favorit-chokladgrejor. I fyra timmar höll det på. Så det kändes helt naturligt när jag gick fram till tv:n till slut och slicka på den som om det var en enda gigantisk slickepott.

Tur att jag inte har "BBC Food" längre.. 06-00 varje dag med oavbruten matlagning..

Såg på tv 3 att det kommer ett program som heter "Svenska Hollywoodfruar" (har premiär 14 september). En av dom heter  "Agnes-Nicole" , bara det säger ju en hel del om vad det är för kvalité på det programmet.. *kräks*

Nej, nu ska jag sätta mig naken inne i tvättskåpet..

Adios..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0