Tjihooo..

Mammas prover såg bra ut, tumören krymper som den ska, hon har gått upp 10,3 kg sen i maj, varit helt rökfri sen 22 maj och på torsdag ska de operera in en injektionsport i armen inför nästa tredagars-behandling med cellgifter nästa vecka. Så det går åt rätt håll och jag är så tacksam för det.

Hennes KOHL går det inte att göra nått åt men hennes lungkapacitet går inte käpprätt neråt längre utan har planat ut på grund av att hon slutat röka. Och det kommer inte att gå lika snabbt att bli sämre av det som det var innan rökningen. Och det är positivt. Och vad jag har hört så är KOHL bland det värsta man kan drabbas av och dö av. Faan..

Och fan vad söt hon såg ut när hon typ grävde hål i Pressbyråns smågodis-burkar för att ha godis till i kväll om hon blir röksugen. Och inte att förglömma de små påsarna med ostbågarna, grillchipsen, baguetten med köttbullar och rödbetssallad och ostfrallan. :) Min mamma - frosseri-monstret..:)

Nej, nu ska jag vika pappersplan av HELA "Biltema"-katalogen och sen dricka en kopp kaustiksoda, bara för att det kittlar ganska lagom skönt på tungan..

Adios..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Läs Biltema annars jävlar!!! En del har knäckt ryggen för att du ska få din helvetes katalog! :-/

mausrar

:-D

2009-08-25 @ 18:17:24
Postat av: A-M

Gud, är det du? :-D

2009-08-26 @ 06:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0