Bla, bla, bla..

Var inne i stan idag och det luktade brända mandlar som de sålde vid julstånden på Sergels Torg och den lukten bara vägrar att lämna mina näsborrar. Tycker till och med att min middag smakade det också.

Jag köpte ett köksbord i tisdags och kunde för mitt liv bara inte få ihop stolarna (NEJ, jag är inte blond..än..) men så fixade jag till det (såklart, jag är ju en smart kvinna) men nu finns det några skruvar kvar.. Ska det vara så?? :-) Är det nån som vill komma och provsitta mina stolar?

Är det nån som sett "Kniven mot strupen" på trean? Hatar den kocken, tycker han är förjävla tillgjord, töntig och försöker vara en svensk motsvarighet till Gordon Ramsey.. Blää..

Och om man tycker om att dansa till låten "Flashdance", iförd prinsessklänning, ha en slöja i form av en vaxduk runt huvudet, en hemmagjord prinsesskrona av toarullar och lila benvärmare så ska man stå för det.. That´s it.. :-)

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0