Dagen började ju bra.. Inte!

Nope, dagen började inget bra alls. En jävla bajskärring som inte kunde hålla sin hund när jag gick förbi med min resulterade i ett par schyssta sår på Mr Mongo. Och kärringen står kvar som ett fån i buskarna och bara står där och gör ingenting. Hur fan tror hon att jag ska kunna sära på två hundar själv? Känns som om jag har frågat alldeles för många människor på senare tid om de är försåndshandikappade och mindre begåvade. Fan, vad förbannad jag var. Alltså har man en hund som man vet att man inte orkar hålla och dessutom är ganska aggressiv av sig, då måste man ha ett alternativ när det kommer andra hundar. Antingen vara vaken och locka hunden med en falukorvsring, godis, surra kopplet runt ett träd, en bänk, you name it eller gå ut när ingen annan är ute. Hoppas Scraapy Doo fick in ett par schyssta bett på den andra hunden också. Jag såg bara ett sår på en gång men sen under dagen och kvällen så känns det när man klappar honom att han har småsår lite överallt runt bogen och frambenen. Gaaargh! Måste hålla koll på dom så dom inte blir infekterade. Jag har ju tvättat dom men ändå. Mammas lilla gris.. Nästa gång vi ser dom tar du hunden och jag kärringen. Deal? :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0