En jävla massa..

..snö! Löövley, det är verkligen bland det bästa som finns. Bara älskar att det blir så mycket ljusare och så jävla mycket mysigare. Älskar när det blir riktigt kallt och det knastrar så där ballt under fötterna när man går. Då kan jag fan promenera hur länge som helst. :-) Skulle ledigt kunna flytta norrut för att leva och bo. Där det är riktig vinter länge, inte som här i Stockholm, vinter typ två veckor på hela vintersäsongen.

Mr Mongo diggar snö också, han brukar typ dra ner nosen i backen och ploga spår. Däremot är det inte så poppis att ha täcke på sig men jag vet inte om det beror på att det på nått sätt är obehagligt eller om det är jag som inte kan hålla mig för skratt när han har täcket på sig. Om man fäller upp kragen på han så liknar han Elvis på sjuttiotalet då han hade dessa enorma kragsnibbar uppe typ över öronen. -"Elvis has left the building" :-)

Fan, jag är sugen på nått.. Typ pepparkakor med gorgonzola, smörgåstårta, mariekex med ost, räksallad, skagenröra (hemmagjord), rökt lax, tonfiskröra, smörgåsar av alla de slag.. Och en hel del därtill.. *dräääägel* Kanske ska sluta med att kolla på matlagningsprogram..

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0