Ett inlägg till..

Måste bara skriva att jag skulle verkligen vilja kunna skapa nått med mina händer. Vad som helst typ, raggsockor, lerkruka, måla, sy, tapetsera, lägga en list , baka eller snickra. Ser alltid ut som ett barn har gjort det jag försöker åstadkomma. Spela roll vad, men just skapa nått. Jag kan verkligen inte det och det ska ni TRO på!

Såg i går en kille på tv4+ (Leilas jul tror jag att det var) som bara sådär gjorde en hummer av marsipan. "Voila- och sen en hummer".. Själv hade man inte ens fått ihop en sketen marsipan-askopp.. Och jag hade inte ens fått chokladen på hummer-röven att se snygg ut.

Och jag blev jävligt avundsjuk, det blir jag inte speciellt ofta, men nu vet ni det, jag är avundsjuk på folk som kan skapa saker. Så jag tycker att ni rätt och slätt kan skita på Er! :-) Och bara för att ha nått dåligt att säga om hummern så tyckte jag att den såg lite muppig ut, ungefär som ett förståndshandikappat rövhål.. HA!



PS. Hatar marsipan by the way. DS


Kommentarer
Postat av: D

Du kan börja sticka... ;-)



Ja... med en stickring...

2009-12-13 @ 12:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0