Fredagsmys (fan vad jag hatar det ordet) för Mr Mongo..

Var ute med Mr Scraaaapy Dooo förut och det kommer ut två killar från Pressbyrån när jag är på väg hem från promenaden och bokstavligen kastar sig över MIG! Ha ha, ungefär som om det skulle hända, nej de kastade sig över Scraapy Doo och började klappa, prata och klia öronen på honom och tryckte in två stycken lussebullar i munnen också. -Se söt ut - två snabba lussebullar rakt i krysset.. När jag bjöd aset på lussebullar förut så fnös han bara som om: -"Den där jävla gula skiten kan du behålla själv".. (Kan jag förvisso hålla med om..Lussebullar = dödligt trist.) Men nu dög det, bara för det tänker jag ge han den där totalt misslyckade tacopajen till middag, bara för att.. :-) Och INGA pistagenötter.. Ha ha, där var ditt fredagsmys (kräks på ordet) som försvann i fjärran.. Bye, bye..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0