Jahopp..

..jag och sömnlösheten är här igen. :-) Juldagen har övergått lite smått till annandagen. *poetisk* :-) Så om några timmar ska man ut och slåss med alla andra idioter på mellandagsrean. Har inte bestämt mig än om det blir stan eller nått köpcentrum med bilavstånd. Måste ha en vinterjacka, måste, måste och åter måste! Och jag måste ha en ny bok, en bra bok, en sån där som man bara inte kan släppa ifrån sig och som man bara inte vill att den ska ta slut. Länge sen jag läste en sån bok faktiskt. Pocket i all ära men det bästa är att läsa en inbunden tegelstensbok. *informerar* :-) Nej, nu är det lite te och julmust som gäller. Snart är det ju fan frukost, är skithungrig ju..

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0