Kolla här..

..mitt erotiska horoskop för dagen:

Lagom är bäst gäller inte sex. Idag skall du passa på och frossa i sex. Ute, inne, på sängen mot skafferiet spelar ingen roll bara kör på. Akta dig dock för skavsår på knäna, faran är överhängande.

Fan, det ser  jag fram emot.. Jippie! Ja, vaddårå, jag tror faktiskt stenhårt på horoskop.. 

Mitt vanliga horoskop för dagen ser ut som följer: 
VARDAG: Någon i din närhet kommer med en intressant nyhet. (Undrar vad det kan vara..)

KÄRLEK/RELATIONER: Allt som heter kärlek är jobbigt, var för dig själv och ägna dig åt någon hobby, det får dig att tänka på annat. (Hobby = sex eller hur?)

PENGAR/ARBETE: Du verkar ha betalat för mycket och kan nog snart få tillbaka lite pengar. (Give me!)

Nej, fan nu ska jag göra ett försök till att sova!

Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0