STÄDSLAV..Var är du??

Saaaankta Luuuucia.. *skrålar & skrider fram med sex stycken tända dilsosar på huvudet*. Bara 11 dagar kvar till julafton och 18 dagar till nyårsafton. Min första lediga jul och nyår på länge och det ska ni veta ska bli skitskönt! Och Mr Mongo ska fira nyår i söderort så jag är friiii! Woohoo! Så då kan jag vara full alternativ vara bakfull från nyårsafton/nyårsdagen fram till 3 januari. *moget* Behöver inte gå utanför dörren för att ta morgonpromenader. *lyxigt* :-)


Ser ni dildosarna?? :P

Känner att jag inte har så mycket mer att skriva just i kväll, ska ta itu med disken som jag tänkte spara tills i morgon men tar den i kväll för att slippa se skiten i morgonbitti. *skitduktig* Mitt hopp om att ha diskmaskin grusades lite i kväll, det är ju inte tvärkört men rent estetiskt sätt så blir det fan inte snyggt..*sörjer* Så nu är det handdisk som gäller.. *storbölar*
Så nu letar jag efter en slav, en städslav helt enkelt.. Tror ni att det finns nån??

PS. Är inte skumtomtar skittrist?? DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0