Woohooo..FREDAG!

Fan, att man ska få lön dagen innan julafton. Inte för att jag ska köpa alltför många julklappar men att trängas med alla andra gör mig svettig i förtid. Är i alla fall glad att jag inte ska handla julmat och stå och köa där också. Ha ha alla ni som ska göra det.. MO-HA-HA-MO-HA-HA! *häx-skrattar* :-)

Livet suger när jag inte får dricka lite mycket kaffe längre, drack en hel del och tyckte jag trivdes bra med det men nu är det slut på det roliga. :-( Oohh why..Oooh, why??
Skulle ha ljugit i stället -"Vaddå, hur mycket kaffe jag dricker? Hm..låt mig tänka, kanske 3 koppar om dan, en total normalkonsumtion..Vet inte var jag får det svidande i magen ifrån.." *HOST* Ja, ja ta bort allt det roliga jag har i mitt liv, gör det bara! (Jo, jag har faktiskt mer i mitt liv än just kaffedrickande. Knypplar cannabisplantor, knaprar vitmossa och föder upp neurotiska späd-grisar i min garderob också! Är mycket stolt över mina prestationer.)

Jaha, skolbänken i januari igen då men inte den utbildningen som jag ville. Så nu ska jag läsa in det ämne jag måste behörighet i (och läsa några ämnen till) och sen söka till utbildningen igen till hösten. Kommer snart vara Sveriges äldsta student. Men nån måste ju vara det också. Så håll käften..! :-)

Nej hörrni, nu ska jag sluta skriva massa skit.. Ha en bra fredag och ha en bra helg! Skit på Er! :-)

P.S Dagens middag: En total misslyckad tacopaj.. :-@

Adios..


Så ska en tacopaj se ut, inte som min. Undrar var jag var nånstans under tillagningen och under tiden i ugnen liksom? Gaaargh! Fuck you, paj-jävel! *visar fingret och gör pruttljud med tungan*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0