I kväll ska jag..

..beställa dildosar och en kille i blåställ som har kluven tunga..
..bestämma mig om det ska bli Furuvik eller Ekilstuna Zoo
..bestämma mig om jag ska promenera eller ta nattbussen till jobbet på fredag
..tacka ja eller nej till kräftskivan hos Miss R
..göra mitt allra bästa att inte bjuda in mig själv till min porrtittande granne (inte kräsen längre)
..omboka tvättstugan & ta mig in till Gamla stan
..äta sushi
..inte ha ångest för att jag åt 150 gr chilinötter som mellanmål
..knulla (*önsketänkande*)




Kommentarer
Postat av: Miss R

Jag tycker du ska tacka JA. A kommer att bli grymt besviken om du inte kommer... ;-)

2009-07-22 @ 18:45:05
URL: http://skitidetdu.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0