Pinsamt..

Hade visning på min lägenhet och de som kollade på lägenheten frågade mig om det fick öppna skåp och kolla. -"Visst, inga problem" sa jag och tänkte att jag har ju inget att dölja mer än att det kanske inte är så jätteorganiserat i mina skåp... Tills de kliver över tröskeln till sovrummet och öppnar garderobsdörren.. Helvetes jävla skit! Och jag ser hur deras blickar dras till dildon som står helt synligt en bit ovanför ögonhöjd på dom. Kul..inte! Visst det hade ju varit en bra bit värre om dildon hade legat på kudden eller brevid sängen men ändå. Hur fan kunde jag glömma att den var i garderoben?? Så fort jag tänker på det blir jag skitgenerad.. Så nu får den ligga på ett säkert ställe där ingen mer än jag vet var den är..



Önskar att nån kunde slå mig så hårt i huvudet att jag glömde det som hände..

Kommentarer
Postat av: Nils

haha du skulle fråga om du skulle vara med på en 3 kant istället..:P

2009-07-19 @ 14:10:26
Postat av: AbsolutMiffo

Ha ha, är inte SÅ modig.. Och det var två tjejer också, bra mycket yngre än mig. De lär ju tro att jag var värsta snusk-kärringen..;)

2009-07-19 @ 14:26:14
Postat av: Nils

Nej då dom dreggla efter den och ville ha den i fittan ..haha..



Vad hade du att förlora på och fråga man kan bara få ett nej ?

2009-07-19 @ 14:38:38
Postat av: AbsolutMiffo

Du kanske hade frågat men inte jag. De var på VISNING inte nån sexdejt..:-)

2009-07-19 @ 15:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0