Bla, bla, bla, bla..

Tror fan att jag kommer att få bo kvar i den här lägenheten tills jag dör. Ännu en som tackat nej till den. (Undrar om det var dildons fel??) Jag bor ju inte i nått getto eller typ slumområde men det verkar som om området fortfarande har ganska dåligt rykte. Vilket är synd för SÅ jävla dåligt är det inte. Jag är ju fan ta mig villig att flytta till Upplands-Väsby, Sollentuna, Kista, Handen, Ösmo, Tungelsta, Alvik men ingen vill ha mitt område. Jävla skithögar! :) Det tar en kvart in till stan och det är inte stökigare än några andra ställen i Stockholm. Ja, ja får söka vidare.. (Visar fingret till ALLA som tackat nej till min lägenhet & hoppas ni får klamydia hela bunten)

Och vad fan ska man ha i sin matsäck när man åker till Eskilstuna Zoo då? (Känns som om jag går i fjärde klass igen)Har noll idéer.. HJÄLP!

Sen klappar jag mig själv på axeln, gör übersexiga moves mot vågen som visar 5.1 kg mindre än för en månad sen. Nu är det bara 14.9 kg kvar tills jag ska förföra killar i blåställ på seven-eleven. :P Ligga i bakhåll och sen bara brutalt hoppa på dom, dom kommer inte ha en chans, allra helst om jag inte får eller har fått sex innan dess. Huga, hemska, hemska, HEMSKA  tanke om jag inte har fått det innan jag förlorar 14.9 kg till. *Slår bort tanken snabbt* :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0