10 saker som en kvinna INTE vill höra..

1. -"Älskling, du är lika stor som en industritvättmaskin i muttan"
2. -"Älskling, dina kompisar är jävligt läckra och knullbara"
3. -"Älskling, när jag runkar eller har sex med dig tänker jag på Liselotte i kassan på ICA, Bettan på El-Giganten och Görel i zoo-affären"
4. -"Älskling, mitt ex och jag hade ett perfekt sexliv. Tror att jag aldrig kommer att uppleva så bra sex igen"
5. -"Älskling, en tjej jag hade kunde suga så lakanen åkte in i röven, tänker på det ganska ofta"
6. -"Älskling, kom till pappa" (Och så står killen ut med armarna och har värsta svajet)
7. -"Älskling, jag tog fel på katten och fleshlighten, det är därför Kjelle sitter fastnaglad i gardinen och har lite skräck i ögonen"
8. -"Älskling, ska vi dra in en tredje part i vårt sexliv"? (Och langar fram ett förslag på en tjej som han redan har haft flera sexkontakter med via sexsajter och på sin msn utan din vetskap flera veckor innan)
9. -"Älskling, jag tänder på att runka till våra amorteringsräkningar"
10: -"Älskling, kolla in henne. Tänk dig att hugga fast med dronken i hennes tajta mutta och klämma på dom pattarna. Hon är säkert en gnyare"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0