En ljuvlig väckning..

Hade ni lugnt och sansat behållt humöret om ni hade blivit väckta på följande sätt: Man hör sitt namn skrikas i 6000 decibel, sen tänds sovrumslampan, radion i köket sätts på. Snorhögt. En liten stund efter så sätts stereon på i vardagsrummet (med jordens jävla bas så hjärtat slår oregelbundet) med följande motiv: -"Du kan ju inte sova bort hela dagen, upp mig dig nu och käka frukost". Klockan var då 07.20 typ. Och sen göra hunden helt überlycklig och tro att han ska få komma ut genom att NÄSTAN sätta på han kopplet..Och glöm inte lampan i hallen den som gör att det blir som strålkastare in i sovrummet..

Sååå, hur hade ni reagerat? Lugnt och sansat eller sprungit efter och knullat personen i fråga med en yxa i röven? Jag tror att jag  kommer att satsa på alternativ två nästa gång.. ;-)  Börja spring, min vän, börja spring..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0