Ibland vill man bara kräkas över vissa inboxmeddelande på BC.. Läs & kräks..

Skulle vilja sitta på en mysig resturan och titta dig djupt i ögonen... kanske har du en kjol och jag skulle smeka dina ben... hålla i dina händer... smeka dig på dina underarmar... innan vi skulle ta oss till en plats där det bara är du och jag... kanske har du några läckra trosor under din kjol.. och jag smeker dig utanpå trosorna... jag smekte dina blygdläppar med pek- och långfinger medan jag
oförtrutet sög på din klitta.... du hade dragit upp knäna och när jag
sakta förde upp mina två fingrar i din heta vulkan så stönade du till
av vällust.... jag började försiktigt massera din G-punkt för att efter en
stund ge dig det tryck den behöver för att stimuleras på skönaste sätt....
jag sög och slickade klittan och gnuggade din G-punkt.. du kastade med
huvudet från sida till sida... du stönade av vällust och över dina läppar
kom orden....fortsätt så... jag kommer snart.... Åååååå... fortsätt... fortsätt...
åååååhhhhhhh.... du kom i en våldsam orgasm och våg efter våg sköljde över dig... när den
ebbat ut så satte du dig upp och tog du tag i mitt hår... du lyfte mitt
huvud, tittade mig djupt i ögonen och kysste mig hett.... sältan från ditt
kön gjorde Ddig upphetsad på nytt... du lutade dig tillbaka och drog mig
över dig... jag gled in i dig lika lätt som första gången.... du var så våt
att friktionen mellan våra kön var i det närmaste obefintlig men ändå
så pulserade hela ditt sköte av liv och du var obeskrivligt skön att
penetrera.... PUSS och KRAM på dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0