Bla, bla, bla..

I feel så SÄÄÄÄÄXIG tonight..

Vill än en gång bara skriva att jag inte har en blekaste om mina "Dagens onödiga fakta" har nån sanningshalt. Så skyll inte på mig om ni skryter på nån fest vad ni vet och nån börjar ifrågasätta.. :D För jag menar vem memorerar INTE det ni läser i min blogg, den är ju den hetaste av _ALLA_ bloggar.

Är på jobbet och vi har fått nya arbetskläder. Och jag passar ta mig fan inte i färgerna, jag ser ut som nått miserabelt vårtsvin som är färgblind. *Kastar bajs* Brallorna är så låga i midjan att även när jag står upp så är mina trosor över kanten. Snyggt.. inte! Då kan ni ju tänka er hur snyggt det är om jag skulle glömma dra ner tröjan eller om tröjan skulle åka upp av nån anledning. Gud förbjude om man skulle ha såna där trosor man bara använder typ när alla andra ligger i tvätten och man inte hunnit haft tvättstugan.. *får kväljningar*

Fatta vad jag hitta här på jobbet.. Japp, en "Fristads"-katalog. Vad är oddsen för det då? Sluuurp.. *bläddrar så det ryker* 

1 st verktygsbälte..*Grr*
1 par snickarbrallor..*kåtslag*
1 par hängslen.. *sexigt*
2 st knäskydd.. *Woohoo*
1 par arbetarskor (ser ut som typ träskor men i skinn..)..*WoW*
1 st bakåtvänd keps *trosjouice*
1 st snäv t-shirt *ge hit*
1 st munkjacka *Gaaah*

Men var fan är killen som ska använda detta då? *UNDRAR*

Jesus...tunnelseeende, kåtflimmer och en massiv kåtattack!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0