Damn..

.. vad jag älskar handspriten på jobbet. Svider störtskönt i varenda litet småsår man har och man blir hög som ett as av ångorna.. Löövley.. :-) Kan lätt bli beroendeframkallande tror jag. *Tar liiite mer och gör sexiga moves samtidigt*

Så vad ska jag göra nu då? Har ett par timmar kvar här på jobbet ju.. Glömde mitt kvällsmål hemma så jag är hungrig och det finns fan ett överflöd av kakor här. Bussigt era jävla cp:n.. Har gömt dom under papper och massa annat skit så jag inte ser dom. Risken är då att det inte finns en enda liten smula kvar om jag bara skulle ta EN..

Skulle behöva massage, min säng är på väg att åka till sänghimlen och det är jag som kommer att fan hugga sönder den och skicka den dit. Den ger mig ömma axlar, rygg och nacke.. Die bed die.. Ska ju i och för sig köpa ny men det är ju ett par dagar kvar tills jag flyttar så jag får väl stå ut med skiten ett tag till.. Och den låter så fort man bara rör sig en millimeter. :-(

Jaha, vad ska jag skriva mer för skit då? Eller ska jag vara vuxen och  skriva en inköpslista till fredagshandlingen i morgon? Zucchini, blomkål, kyckling, taco-saker...

Adios..


KAKA, KAKA..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0