Det är..

..bra att ta ut sin ilska på nått när man är arg det vet vi alla. Något att rekommendera är att hugga sin säng i småbitar :-) (Om man inte behöver den vill säga) Eller i rena rama ilska få krafter att ta ut den trasiga tvättmaskinen som stått och samlat damm i ett år, få in den i bilen och sen köra den till tippen och när man får frågan -"Ska du ha hjälp att lasta av tvättmaskinen?" sliter man ut den som värsta hulken och säger -"Tack men nej tack" Så ilska kan få dig att orka saker som man inte trodde MEN nu tror jag fan att jag har brutit ryggen nu så HELT lyckat var det kanske inte.. :-)

Jag är sjukt sugen på ost :-( Skulle kunna döda för en ostbricka med skitmånga olika sorters ostar och vin.. Hur mycket vin som helst.. :-) och hur mycket ost som helst.. och hur mycket vin som helst.. och hur mycket ost som helst.. Ja, ni fattar va?? :-)

Tror fan att jag har fått damm-eksem..

Adios..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0