Fick ett sms..

..där det stod: "Förlåt för allt jag utsatte dig för"..

BUHU! Fuck you liksom..Du fortsatte/fortsätter ditt liv som om inget har hänt men för mig förändrades det en hel del. Du knäckte mig på ta mig fan alla plan och gjorde mig till en liten, osäker, rädd, viljelös människa med noll självförtroende. I sju jävla fick du hålla på att knäcka mig tills jag fick nog.. Jag kämpar fortfarande att ta tillbaka allt som du tog ifrån mig. Kämpar för att inte se mig själv som ful, värdelös, dum i huvudet, förståndshandikappad, psykiskt sjuk och allt vad du kallade mig. Jag skiter egentligen i att du slog mig, det har jag inte fått direkt några ihållande skador av men det psykiska däremot, det är ingen lek..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0