Irriterande saker..

En kvinna, kommundirektör, köpte in 60 färgglada hattar för 18 000 kr till cheferna i Laholm för att de ska tänka bättre? WHAT? Fanns det inte bättre saker att göra för dom pengarna?

Det var väl ett jävla tjat om svininfluensan. Råkade nysa på tåget och helt plötsligt var det helt öde runt mig. Skärp er, fan folk dör som flugor i U-länderna varje dag och ingen jävel höjer på ögonbrynen.

Livbojor som inte funkar på våra svenska fartyg. Great, om man hamnar i vattnet och får en sån slängd åt sig som sista hopp och man ser hur den sjunker som en sten en meter ifrån en. Kan ju vara en aning frustrerande..

Vodafone ska spara 23 miljarder fram till 2012. Vem bryr sig?

Lindex lyxkollektion "Affordable Luxury" säljs bara i storlekarna small och medium. Bussigt! Kan ju säga såhär, hur lite jag än skulle väga skulle jag ändå inte kunna få på mig dom ålskinnen som visades. Skäms Lindex!

Forskare har skapat fungerade snoppar på kaniner så de kunde befrukta honor igen. Jaha.. HUR skadar en kanin sin balle? Tror fullt och fast på att det var forskarna som skadade dom på nått sätt. Och HUR kommer man på att man ska forska på det??

Och hur kommer det sig att det finns folk som forskar i hundbajs? Har nån nått svar på den frågan?

McLaren - barnvagnen som klipper fingrarna på barn. Ja där ser vi ju ett exempel på att dyrast inte är bäst. Inte fan klippte min bajsbruna manchesterklädda vagn a la 70-tal jag satt i mina fingrar.

Anna Anka vs Kalle Anka på julafton.. Que?? Vem vill se hennes nuna på julafton liksom, har vi inte lidit nog?

Alla dessa annonser på julbord. *kastar bajs*

Och till alla er killar som huserar på knullsajter. -Nej, man mäter inte ballen från rövhålet, det kan bli lätt fel storleksmässigt då.. Det finns inga kukar som är 45 cm långa och 40 cm i omkrets.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0