Jag borde..

1. Packa lite saker.
2. Sortera massa skit.
3. Skriva klart det personliga brevet till skolan så man vet om man ska börja plugga i januari eller börja söka nytt jobb.
4. Fixa bil med dragkrok & släp så jag kan slänga saker på återvinningscentralen.
5. Kolla på ny säng.
6. Dricka mer vatten.
7. Ha tvättstugan.
8. Ladda ner lite nya låtar till mobilen.
9. Lämna tillbaka mina gamla arbetskläder.
10. Byta till vinterdäck.

MEN jag bara sitter här i soffan och bara sitter.. Och börja likna Allfons Åberg -"Jag ska bara"..

Jag vet att jag har länkat den här förut men jag bara älskar den..
http://www.youtube.com/watch?v=gawCjncHmhM

Lyssna och njut mitt herrskap.. Så.. What becomes of a broken heart?

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0