Så jävla skit!

Mamma har åkt in på sjukhus igen och jag är sjuk så jag kan inte hälsa på henne. :-( Och hon är verkligen skitdålig, inga krafter, ingen ork och har helvetes ont hela tiden. Sjukt att det gick åt helvete så fort, hon fick må bra i två veckor lite drygt. Så nu ska de röntga hennes rygg och kolla vad smärtan kan bero på. Om det är nya tumörer som uppkommit. Känner mig ännu mer maktlös nu när jag inte har koll på vad läkarna säger, inte för att jag kan göra så mycket mer än att kolla vad de säger men jag har ju hela tiden varit närvarande när läkarna pratat med henne och nu får jag inte det. Gaaargh! Bara att hålla tummarna att det vänder och att det blir bättre OM inte så hoppas jag verkligen att det går snabbt. Vill inte se henne lida och ha ont, det är inte nått värdigt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0