Det suger..

..att inte kunna sova. Att bara ligga och vrida och vända på sig. Ingen ro, inga softa tankar, nada liksom..
Ska börja jobba klockan fem, tror ni jag kommer att vara pigg på jobbet?? Klockan börjar närma sig tre. Och natten innan dess sov jag tre timmar.. Hoppas bara att det är en kort sömnbrist-företeelse denna gång och inte som i somras. Den sömn-brist-perioden var skitjobbig och jag vill helst inte ha det så igen. Undrar om det inte är lika bra att skita i att gå och lägga sig, kommer ju bara vara typ stendöd när jag väl vaknar sen..
Ja, ja kan inte göra så mycket förutom att jag måste lära mig att släppa alla tankar när jag ska sova.. Och hur fan gör man det då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0