Fan..

..har redan jobbat en och en halv timme, bara sex timmar kvar. Woohoo! Sen efter det är det hämtning av Mr Mongo som gäller och få ihop 11 000 steg minst. Men när jag har honom så blir det lite lättare att få ihop stegen, han måste ju ut. Dock är det svårare att få ihop aerobics-stegen för det blir ju mer strosande med honom. Så det blir extra promenader utan honom medan han får vara hemma och snarka i sängen. (Aerobiska steg = antalet jämna steg i oavbruten följd. Aerobiska steg räknas separat när du tar mer än 60 steg per minut och mer än 10 minuter kontinuerligt.) http://www.stegraknare.se/produkter/37.asp 

Jisses, värsta utläggningen.. Har redan lyckats få ihop 2895 steg för jag gick till jobbet och av dom är det 2675 st aerobics-steg. Är så jävla mörkrädd att jag gick skitfort. :-) Det är verkligen inte min grej att börja tidigt. Visst det är skitskönt att ha hela eftermiddagen fri MEN då är jag så jävla zombielik att jag uppskattar inte det riktigt. Jag är sjukt morgontrött och värre verkar det bli ju äldre jag blir. När jag är pensionär kommer jag sova tills klockan är typ fyra på dagarna, röka gula right, dricka "Explorer" till kaffet på morgonen, fortsätta med ett par "Smirnoff Ice" , vara otrevlig mot allt och alla och absolut INTE ta ett jävla steg mer än nödvändigt.. (anställer en slav i blåställ som får fixa och dona åt mig) :-) Faan, jag tror jag börjar se fram emot att bli pensionär..

Nu ska jag kolla vad jag fick för roligt sms såhär tidigt på morgonen.. ;-)

Adios..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0