Gaaargh!

Jag är på jobbet och jag har ett par ordningsvakter här hos mig (inga snygga dock :-() och de sitter just nu och äter och det är skitirriterande. Fattar inte hur "Gorby's Piroger" kan lukta så sjukt jävla gott. *Vill ha* Och jag fattar inte varför mitt internet krånglar ta mig fan var jag än är. Det är skit seeeeegt. *Hatar* Jaha, vad händer denna helg då? Absolut ingenting, jobbar trots att det inte är "min" helg. Men jag är ledig helgen efter jag fyller år i stället så.. Partyyyyy blir det då! Och nån slags inflyttningfest ska jag ju ha OM jag flyttar. (Är en aning trött på att inte veta om jag ska flytta än) Blir det ingen flytt känns det som om jag är beredd att faktiskt slå ner handläggaren som har haft hand om min ansökan. Så jag kommer kanske blogga från fängelset sen.. Ja som sagt, man ska ju ha mål här i livet.. :-)

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0