Klagomuren..

På jobbet.. Tjihoo! Löövley! Och det som bara kunde fullända denna perfekta kväll är att jag glömt laddningssladden hemma till datorn. Kommer bli en lååång natt.. Och den kommer bergis att ladda ur hur snabbt som helst nu bara för att jag glömde sladden. *morrar* Och jag kommer inte in på MSN heller och det är jävligt surt. Känns som om allt är surt idag :-) Inget har hittills varit bra.. *klagar* Och sen när jag ändå håller på att klaga så börjar jag få skitont i nacken och jag vill inte ha nån jävla nackspärr.. Det är ta mig fan ingen höjdare.. *klagar lite till* :-) Och jag har grymt lite batterier i mobilen också.. Woohooo! *klagar ännu mer*

Det fattades bara att det kom Jehovas Vittnen och försökte predika för mig.. Måste se ut som om jag behöver andlig vägledning och att jag genomlider sju svåra år för tillfället. Fan, vad för lite sömn kan göra att man ser ut som Lucifer himself. Eller Belsebub eller var det ängeln Gabriel? Hm.. fan vad jag kan religonshistoria..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0