OBS! FLYTT 1 DECEMBER! :D

Det blir flytt 1 december. Fan, fan, fan, fan vad skönt! Nu får jag mitt eget, bara mitt! Ska bli så jävla skönt så ni anar inte. Och så skönt att komma till ett nytt ställe.. Ska skriva på papperna 29 oktober.. IKEA-katalogen har blivit min bästa vän just nu. :-) Ska köpa lite nytt men tänkte fixa och dona med de gamla möblerna och fixa så dom blir som nya. Trots att jag är skithängig, snorar, har feber och huvudvärk känner jag mig konstigt nog bättre än på länge. Ha ha! Lööövley!  

I går blev det 20 447 steg. Yea! Tack Miss R för den extra promenaden igår kväll, den hjälpte till ganska mycket. :-) Nu ska jag bara lära mig att gå rätt med stavarna, har inte insett att det var värsta tekniken för att gå med ett par stavar. MEN jag VÄGRAR att gå ut med dom själv så jag ska haffa nån som jag ska ha med mig! :-)

Nej nu ska jag dricka lite te, njuta av att jag har en ledig dag!

Adios, fockers.. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0