På jobbet..

Woohoo.. vad kul! Inte.. Önskar jag vore rik och inte behövde jobba. Eller att bostadsbolagen kunde ha lite mindre handläggningstid på lägenhetsbyten så man kan få reda på om man ska flytta eller inte. Jag vill, vill, vill, vill och åter vill flytta. Vill slänga upp mina adventsstjärnor i ett nytt fönster i år. *Poetisk* Ska göra den till norrorts porrigaste lya. Japp, jag har mål här i livet.. :P

Mina funderingar idag:

1. Hur fan kunde det bli så jävla helvetes kallt på en gång? *fryyyser*
2. Varför jag helt plötsligt överskridit min gräns på mitt trådlösa modem så nu surfar jag helt jävla sjukt lååångsamt. Vad har jag laddat ner liksom? *gör en porrkoll*
3. Snö.. Lööövley *vill ha mer*
4. Ska jag slinga, bleka, färga håret eller låta det vara? *seriös fundering*
5. Fan, det är jul snart. Helt sjukt vad tiden går fort. Och innan dess en fördelsedag också. *lite ångest*
6. Elaka och otrevliga männniskor borde avrättas med en trubbig matkniv. Fattar inte riktigt vad man tjänar på att vara just elak och otrevlig. *hämtar matkniv*
7. Varför min hund har kommit in i höst/vinterjargongen nu när jag behöver den lilla jäveln till att få ihop mina steg. Matte klarar inte det här utan dig, ditt lilla fetto. Du ska med, så är det bara! *bestämmer*
8. Varför det är jävligt oskönt att somna sittandes i soffan för att sen vakna med ett ryck med värsta hjärtklappningen och sen stoppa fingret i ögat med alla krafter man har. *oskönt*
9. Varför kan jag inte bara bestämma mig för vilken slags mobiltelefon jag vill ha. *beslutsångest*
10. Varför kan inte folk låta mig vara ifred när jag bloggar på jobbet? *störande*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0