Så..

..jävla bra! :-) Min mammas tumör är i princip obefintlig just för tillfället så det blir ingen sjätte cellgiftsbehandling. Strålningen har hjälpt mot smärtan och håret är på väg tillbaka. Alla prover ser bra ut och hon är pigg. Bara att njuta av detta just för tillfället och det tänker jag göra som fan. Så i kväll skulle hon mysa med en skitsmarrig macka med skagenröra och till efterrätt lökchips och ostbågar a la 40 grams påsar. Och sen så köpte hon diverse godissaker.. -"Om jag skulle bli sugen på nått". Och hon hade haft värsta energin i helgen så hon hade gjort skinkschnitzel med stekt potatis till Mr Mongo (Bortskämd hund? -Oooh, nej..) och stekt pannkakor till mig. Love, Mamma, love..! :-)

Vad har hänt sen sist då? Vaknade lite bakis på lördagen, inte så farligt med tanke på vad jag faktiskt drog i mig och sen har jag jobbat. Inget världsomspännande alltså. Idag har jag varit med mamma på sjukhuset, umgåtts med mamma, varit hos läkaren själv och sen har det inte hänt så mycket mer. Dags för att fixa middag. (Läs värma pannkakor.)

Adios..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0