Bla, bla, bla..

Det är blogginlägget började jag med för 3 timmar och 50 minuter sen MEN blev störd på msn HELA tiden.. :-) men tänkte skriva klart det.

Är på jobbet.. Jihooo.. Eller nja, kanske inte. Köpte en sallad på min rast och när jag kom tillbaka så insåg jag att det inte fanns några bestick förutom en stor gigantisk sked. Typ som en slev. Så jag hade två val: Antingen äta salladen med den extremt stora skeden eller äta sallden med fingrarna. Jag tog sleven och salladen hamna precis överallt förutom i min mun. Skitirriterande! Och sen borde det vara varningstext när det är oliver i salladen att de INTE är urkärnade. Fan alltså.. mina tänder har fan klonkat i dom där jävla kärnorna som en strap-on på en bäver-röv.

Ja vad har hänt sen sist då?
1. Lyckats slarva bort min ENDA bilnyckel och kan jag inte få fram nyckelkoden så får jag punga ut med sisådär 10-15 tusen om de är tvunga att borra upp låsen. Det var en ytterst dryg kille jag fick prata med på verkstaden och hela tiden under samtalet tänkte jag bara: "Tänk att få tillfälle att knulla han med en hammare i örat". "Åh då, lilla gumman blir det en dyr historia"

2. Sörjer fortfarande min dildo.. *torkar en tår* 6 dagar var den i min ägo..

3. Upptäckt att jag faktiskt kan bli förbannad, riktigt jävla förbannad. Känns helt sjukt skönt..

4. Sörjer fortfarande min dildo.. *torkar ännu en tår*

5. Sörjer fortfarande min.. *vrålbölar*

Nope, nu ska jag fantisera om att jag smörar ett par knäckemackor med skitmycket leverpastej och bara låter dom sköljas ner med några glas mjölk. *Yummie*

Och du, glöm inte köp kaffe nästa gång du handlar.. *påminner*

Adios..


Kommentarer
Postat av: MO

Attans,.. gissa vad jag glömde att handla igår.. IGEN? HAHA

2009-09-04 @ 08:25:40
Postat av: F

Men JAG kom ihåg det... tillsist... :-P

2009-09-07 @ 10:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0