I dag har jag..

1. Insett att jag tappat min enda bilnyckel.
2. Insett att jag knulla alltför länge sen.
3. Insett att jag måste göra nått åt att jag inte knullat på länge.
4. Insett att det är aldrig försent att be om förlåtelse.
5. Insett att jag inte känner någon skillnad på Coca-Cola Zero och Coca-Cola light.
6. Insett att jag inte kan spela banjo.
7. Insett att det är förbannat bra med vänner.
8. Insett att man kan bli kåt på innebandy-boll.
9. Insett att jag tycker om att blogga.
10. Insett att en söndertuggad dildo inte är en användbar dildo. (Hade tyst minut för den innan jag packade ner den i kartongen och fick slänga den. Torkade en tår vid sopnedkastet och ylade "Tryggare kan ingen vara")





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0