Jag borde..

...sova men är uppe varv.. Lite irriterande. Snart kommer hunden hem och vet inte om jag kommer vara så förtjust i hans uppvisningar av hans diverse leksaker.. Och hans uuuuunderbara andedräkt. Huga.. Har inte ens tvättat av mig sminket än, sitter och gäspar men ändå så kan jag bara inte gå och lägga mig.. Har lite för mycket i huvudet just nu tror jag, som jag inte riktigt kan släppa. Känns som om huvudet kommer att explodera om jag kommer att få ytterligare nått att tänka på. Har varit en hel del turbulenta dagar, känslomässigt sen i tisdags. Men det kanske löser sig..

Nej, NU fan ska jag resa på rumpan, tvätta bort sminket och dra täcket över huvudet.
Adios..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0