Jag förstår bara inte..

Mammas cancer har spridit sig till andra delar av skelettet så nu ska stackarn strålas också på de ställena där hon har ont. Cellgiftsbehandling måndag, tisdag och onsdag nästa vecka för tumören i lungan. Och på torsdag strålning för smärtan i bäckenet. Jag tycker det är så jävla orättvist när hon svarar så bra på behandlingen så sprider sig skiten ändå. Men det verkar vara mer vanligt att det sprider sig till andra delar av kroppen än att det INTE skulle göra det vid lungcancer. Och jag vet att man inte ska jämföra andra cancerfall men när det väl har börjat sprida sig så är ju inte oddsen så himla bra och de flesta har dött inom ett år från det de har fått diagnosen.

Och då hoppas jag av hela mitt hjärta att det går förbannat snabbt och med så lite smärta som möjligt vid slutet. 

Allt annat skulle vara förjävla omänskligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0