På..

..jobbet. Känns som om jag tillbringar min tid här fan jämt. Jobbar denna helg och nästa helg men ska ta mig fan INTE jobba helgen därefter. Lite socialt liv skulle ju vara kul att ha. Jag är ju ledg när alla andra jobbar. Lite trist faktiskt.

Jag fattar inte varför jag är så jävla sugen på princesstårta. Helt jävla sjukt sugen.. Och sen har jag varit sugen på toast hela veckan. Med skitmycket herrgårdsost, (och man brer med skinkost i stället för smör också) stekt falukorv, lök och stark senap. Det ska vara så att osten bara väller ut när man sätter tänderna i toasten.. Grrr..Men jag får nöja mig med Willys pulverkaffe som verkligen smakar hästballe. (Hur nu det smakar..)
Och det skulle vara sjukt gott med lökchips med.. Och hemmagjord Toast Skagen på rostat bröd..Hold your horses, Miss Miffo. Snacka om matfantasier..

Mat och sexfantasier.. Oh.. Matsex nån?? :P

Min sexfantasier just nu har tagit en högre dimension än vad jag nånsin trott, dom måste förverkligas.. :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0